Hei Sinä, niin juuri sinä! Kauneustuotteista, kauneudesta kiinnostunut! Olet iloinen, ihmisten kanssa toimeen tuleva henkilö joka haluaa jotain kivaa piristystä elämään ja oppia uutta. No tässä on vastaus sinulle.
* Aloittaminen ei maksa mitään!
* Kauttamme saat tunnukset ja ”aloitus” paketin.
* Opit kauneustuotteista yms...
* Saat uusia tuttavuuksia
* Tuemme sinua ja et ole yksin
* Ja sinulla on mahdollisuus edetä toiminnassasi
Jos haluat lisätietoja otappa reippaasti yhteyttä niin kerromme lisää :) Tervetuloa mukavaan tiimiimme : )
5 TÄRKEÄÄ ASIAA AVONIN MENESTYKSEN TAKANA
Naisten asialla 125 vuotta
125 vuotta Avon on saanut naiset tuntemaan ja näyttämään itsensä kauniilta. Salaisuus piilee uniikissa toiminta mallissa... Haluatko kuulla lisää?
Anna heille se mitä he haluavat
Irlantilaista perua ja kirjakauppias- Avonin perustaja David H, McConnell loi yrityksensä rippeistä. Hän sai idean tuoksujen myymisestä, kun hän mietti tapaa, jolla kannustaa ihmisiä ostamaan kirjoja. Hän mietti ”Naiset pitävät tuoksuista, tarjotkaamme siis bonuksena tuoksuja!” Naiset ihastuivat ja kekseliäs myyntimies löysi uuden alueen liiketoiminnalleen. McConnellin1886 perustama yritys California Perfume Company vaihtoi nimensä Avon products inc:iksi vuonna 1939.
Myyjät tukipilarina
McConnell johti yritystä puolen vuosisadan ajan.1900- luvun alussa tuhannet naispuoleiset konsultit työskentelivät yrityksessä. McConnelin ansiosta naiset ansaitsivat omaa rahaa ja pystyivät olemaan itsenäisiä, aikana jolloin amerikkalaisilla naisilla ei ollut muita mahdollisuuksia toteuttaa itseään. Myyjien lukumäärä kasvoi myynnin mukana. Vuonna 1932 konsultteja oli 20.000(vain Amerikan kansalaisia) ja vuonna 1965 jo 250.000naista- joka puolelta maailmaa. Tänä päivänä Avonin konsultin löytää yli 100 maasta ja ”henkilökunnan” koko on yli 6 miljoonaa ihmistä.
Seuraa trendiä
Ensimmäisen 20 vuoden aikana myytiin ainoastaan tuoksuja. Mutta kun maailma muuttuu, muuttui myynti...tulivat poskipunat, huulipunat, shampoot yms. Nykyisin Avon käsittelee 1,6 miljardia tilausta vuodessa ja myy yhden kuuluisista huulipunista joka 3. sekunti. Avonin liiketoimintamalli kannustaa lanseeraamaan yhden uutuuden toisensa perään. Joten jokainen Avonin esite on täynnä odotusta
Samalla viivalla asiakkaitten kanssa, kyllä!!
Amerikassa Avon ”tarkoitti” yli 50 vuoden ajan ovikellon soimista ja sanoja ”Ding Dong Avon calling”. Tästä TV-mainoksesta tuli historian merkittävin. Tänä päivänä Avon mainostaa erilaisissa joukkotiedotusvälineissä. Tutkijoiden mukaan maailmassa kaksi naista viidestä käyttää Avonin tuotteita vähintään kerran vuodessa, joka kertoo selvästi toiminnan laajuudesta. Asiakkaiden palaute on myös tärkeä yritykselle.
Konsultteja motivoidaan
Avon tukee kauneuskonsulttejaan. Vuonna 1891 menestyksekkäin kauneuskonsultti palkittiin raamatun erikoispainoksella. Vuonna 1911 paras konsultti sai auton. Omat saavutukset omat saavutukset ovat itsessään jo palkitsevia ja rouva Albeetä (Avonin ensimmäinen konsultti) esittävistä posliinipatsaista tuli kaikkein halutuin menestyksen symboli. Erikoiskohtelu, ylelliset palkinnot ja lahjat kaikki nämä ovat Avonin myöntämiä tunnustuksia konsulteilleen.
Katsohhan kivat linkit :) Jotain vanhaa...
Avon 1972
Avon 1982
Avon 1993
Avon 2000
Jos haluat lisätietoja otappa yhteyttä :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti